مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 20:402020-12-27سياسي

حماسه 9 دی محصول بصیرت و ولایتمداری مردم بود


مدیر حوزه علمیه همدان حماسه 9 دی را محصول بصیرت مردم، ولایتمداری و توکل به خدا دانست و گفت: تمام عناصر داخلی و خارجی استکبار در فتنه 88 برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی برنامه ریزی کردند که 9 دی تیر خلاص را به این جریان وارد کرد.

- آیت الله سیدمصطفی موسوی اصفهانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به حماسه نهم دی سال 88 اظهار کرد: در این روز مردم با بصیرت ایران اسلامی به دعوت مقام معظم رهبری لبیک گفتند و اجازه ندادند فتنه گران با تهمت به نظام جمهورس اسلامی راه به جایی ببرند.

وی گفت: مقام معظم رهبری در خصوص اعتراض برخی به انتخابات ریاست جمهوری آن سال فرمودند که اگر تخلفی صورت گرفته طبق قانون باید بررسی شود و این مسئله که مردم را به خیابان دعوت کنند و در مقابل هم قرار دهند خلاف قانون و شرع است.

مدیر حوزه علمیه همدان با بیان اینکه باید خدای متعال را برای وجود رهبر فرزانه انقلاب شاکر باشیم افزود: ایستادگی رهبری در مقابل فتنه گران و روشنگری های ایشان فتنه پیچیده سال 88 را خاموش کرد، مردم نیز به پیروی از ایشان حماسه 9 دی را آفریدند و اتفاقات و حرکت های غیرقانونی را محکوم کردند.

وی حماسه 9 دی را محصول بصیرت مردم، ولایتمداری و توکل به خدا دانست و اظهار کرد: تمام عناصر داخلی و خارجی استکبار در فتنه 88 برای براندازی نظام مقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه 9 دی محصول بصیرت و ولایتمداری مردم بود

حماسه 9 دی محصول بصیرت و ولایتمداری مردم بود