مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 20:452020-12-27سياسي

از غربالگری محله به محله تا خرسندی اساتید علوم پزشکی از اجرای طرح شهید سلیمانی


در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری، به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس منحوس کرونا در کشور، طرح مشترک بسیج و وزارت بهداشت به نام شهید حاج قاسم سلیمانی در سراسر کشور در حال اجراست.

- ​خبرگزاری فارس-سردبیری استانها: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر بهره گیری از کمک نیروهای بسیج و داوطلب مردمی، کمک بزرگی به رهایی کشور از این عارضه (ویروس کرونا ) همه گیر خواهد کرد ، دستورات فرماندهی کل سپاه و پیرو تفاهم نامه سازمان بسیج مستضعفین و وزارت بهداشت، مقرر شد به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس منحوس کرونا در کشور، طرح مشترکی به نام شهید بزرگوار، حاج قاسم سلیمانی اجرا شود.

طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با همکاری مشترک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان بسیج مستضعفین از دوم آذر ماه و آغازین روز از هفته بسیج در سراسر کشور به اجرا درآمده است.

مردم ایران اسلامی با همکاری و همدلی خود گام های مؤثری در به ثمر رسیدن این طرح برداشته اند.

در ذیل نمونه هایی از طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در سراسر کشور اجرا شده و توسط خبرنگاران خبرگزاری فارس پوشش داده اند را ببینید.

  ضد عفونی منازل بیماران کرونایی در طرح شهید سلیمانی چالوس طرح شهید سلیمانی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در همه شهرستان های استان مازندران در حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از غربالگری محله به محله تا خرسندی اساتید علوم پزشکی از اجرای طرح شهید سلیمانی

از غربالگری محله به محله تا خرسندی اساتید علوم پزشکی از اجرای طرح شهید سلیمانی