مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 23:202020-12-27دانش

امکان حضور دانشجویان تحصیلات تکمیلی در دانشگاه خرمشهر


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر، بااشاره به آغاز امتحانات پایان ترم از 24 دی، گفت: دانشجویان تحصیلات تکمیلی که برای پایان نامه خود نیاز به استفاده از آزمایشگاه و کارگاه دارند، - ایسنا/خوزستان معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر، بااشاره به آغاز امتحانات پایان ترم از 24 دی، گفت: دانشجویان تحصیلات تکمیلی که برای پایان نامه خود نیاز به استفاده از آزمایشگاه و کارگاه دارند، می توانند در دانشگاه حضور پیدا کنند البته این امکان تنها برای دانشجویان بومی است.

کمال غانمی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: امتحانات پایان ترم دانشگاه از 24 دی ماه آغاز می شود و همه امتحانات دانشجویان در مقاطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی به صورت غیرحضوری خواهد بود.

وی در خصوص وضعیت دروس عملی، بیان کرد: درخصوص بخشی از دروس عملی که نیاز بود به صورت عملی ارائه شوند، در آزمایشگاه ها و کارگاه ها به صورت شبیه سازی برای دانشجویان محتوا تولید و در سامانه بارگذاری می شود.

با توجه به اینکه اکنون امکان حضور دانشجو وجود ندارد بنابراین بخشی از درس های عملی اینگونه برگزار می شوند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر ادامه داد: دانشجویان تحصیلات تکمیلی که برای پایان نامه خود نیاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان حضور دانشجویان تحصیلات تکمیلی در دانشگاه خرمشهر

امکان حضور دانشجویان تحصیلات تکمیلی در دانشگاه خرمشهر