مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 04:552020-12-28اقتصادي

کشت 35 هکتار گیاهان دارویی در شهرستان لنده


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان لنده از کشت 35 هکتار گیاهان دارویی زیره سبز و سیاهدانه درشهرستان لنده باحمایت بنیاد مستضعفان خبر داد.

- حکمت الله همتی نژاد از کشت 35 هکتار گیاهان دارویی زیره سبز و سیاهدانه در شهرستان لنده با حمایت بنیاد مستضعفان خبر داد.

این مسوول گفت : کشت گیاهان دارویی از اولویت های جهاد کشاورزی است و با توجه به حمایت هایی که بنیاد مستضعفان از این بخش داشتند به ازای هر هکتار 30 تا 60 میلیون تومان تسهیلات بدون بهره پرداخت خواهد شد.

همتی نژاد افزود: افزایش سطح زیر کشت گیاهان دارویی در دستور کار است و در اسفند امسال افزون بر50 هکتار دیگر طبق قرارداد منعقد شده با متقاضیان گیاهان دارویی آویشن، به لیمو و نعناع فلفلی کشت خواهد شد و بنیاد مستضعفان گیاهان دارویی را از تولیدکنندگان در قالب قرارداد بصورت تضمینی خریداری خواهد کرد .

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان لنده ضمن تشکر از حمایت های بنیاد مستضعفان گفت: جهت ترغیب کشاورزان و ترویج گیاهان دارویی آموزش های لازم به بهره برداران در شهرستان داده شده و همچنین بهره برداران از مزارع الگویی گیاهان دارویی استان فارس با حمایت بنیاد مستضعفان بازدید داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشت 35 هکتار گیاهان دارویی در شهرستان لنده

کشت 35 هکتار گیاهان دارویی در شهرستان لنده