مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 05:502020-12-28سياسي

بایدن و ترامپ درباره برجام مثل هم فکر می کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رامین مهمانپرست درباره دو تیم مختلف حاضر در دولت بایدن که یکی موافق بازگشت به برجام و دیگری موافق فشار حداکثری بر ایران است، - سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه تصریح کرد جو بایدن و دونالد ترامپ، درباره برجام به یک شکل فکر می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رامین مهمانپرست درباره دو تیم مختلف حاضر در دولت بایدن که یکی موافق بازگشت به برجام و دیگری موافق فشار حداکثری بر ایران است، گفت: با نگاهی به اظهارات طیفی که موافق بازگشت به برجام هستند و همچنین اظهارات شخص آقای بایدن و آقای لینکن به عنوان وزیر خارجه پیشنهادی، درمی یابیم که آن ها نیز سخنان دوران آقای ترامپ را دنبال می کنند، فقط در نوع گفتار متفاوت هستند.

وی که سوابق سفارت در قزاقستان و تایلند را هم در کارنامه خود دارد، به ایلنا گفت: وقتی ترامپ روی کار آمد گفت من برجام را قبول ندارم و از آن خارج می شوم، اگر ایران خواست توافق جدیدی باید امضا شود که علاوه بر بحث هسته ای، مباحث مربوط به موشکی و حضور منطقه ای جمهوری اسلامی ایران نیز در آن گنجانده شود.

آقای بایدن با اینکه می گوید ما برجام را قبول داریم، اما معتقد است که باید دایره بسته برجام بزرگتر شود به طوری که مسائل موشکی و حضور منطقه ای ایران نیز در آن جای بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن و ترامپ درباره برجام مثل هم فکر می کنند

بایدن و ترامپ درباره برجام مثل هم فکر می کنند