مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 05:552020-12-28بين الملل

فرار صدها گردشگر انگلیسی از قرنطینه اجباری در سوییس


حدود نیمی از 420 گردشگر انگلیسی که به گذراندن قرنطینه اجباری ده روزه در سوییس مجبور شده بودند، به طور مخفیانه از محل قرنطینه خود گریختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر از روزنامه گاردین، در پی اجباری شدن قرنطینه در سوییس برای مسافران ورودی از کشور انگلیس، صدها گردشگر انگلیسی به طور مخفیانه از یک اقامتگاه زمستانی لوکس و گرانقیمت در ارتفاعات کوه آلپ در سوییس گریخته و مقررات قرنطینه اجباری را زیر پا گذاشتند.

این قوانین قرنطینه اجباری پس از آن وضع شد که مقامات سوییس در هفته گذشته (21 دسامبر) برای جلوگیری از شیوع گونه جدید ویروس کووید -19 معروف به کرونای انگلیسی اعلام کردند تمام افرادی که از روز چهاردهم دسامبر از کشور انگلیس وارد خاک این کشور اروپایی شده اند، باید به مدت ده روز از تاریخ ورودشان در قرنطینه بمانند.

از این رو صدها گردشگر انگلیسی که قرار بود تعطیلات کریسمس خود را در اقامتگاه زمستانی وربییِر سوییس بگذرانند، ملزم شدند که خود را در هتل های محل اقامتشان قرنطینه کنند.

با این حال، به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه سونتاگز زیتونگ چاپ سوییس نیمی از این گردشگران انگلیسی به طور مخفیانه از این اقامتگاه زمستانی در روستای گردشگری وربییر گریخته و طبق برخی گزارش ها شماری از آنها به هتل هایی در فرانسه رفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرار صدها گردشگر انگلیسی از قرنطینه اجباری در سوییس

فرار صدها گردشگر انگلیسی از قرنطینه اجباری در سوییس