مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 05:552020-12-28اقتصادي

پیشرفت فیزیکی 20 درصدی پروژه احداث کارخانه زباله سوز رشت


شهردار رشت با اشاره به انعقاد قرارداد بین شهرداری و یک شرکت خارجی برای احداث پروژه کارخانه زباله سوز، گفت: این پروژه در حال حاضر 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد احمدی شامگاه یکشنبه در گفتگوی ویژه خبری با بیان اینکه روزانه هزار و 100 تا هزار تن زباله وارد سایت زباله سراوان می شود، اظهار کرد: 700 تن از این زباله ها مربوط به شهر رشت و بقیه مربوط به 13 شهر و 50 روستای دیگر است.

شهردار رشت با اشاره به اینکه سمپاشی و دفن بهداشتی زباله های عفونی به صورت روزانه در این سایت انجام می شود، افزود: چند وقت پیش قراردادی بین شهرداری و یک شرکت چینی درباره اولین پروژه کارخانه زباله سوز منعقد شد که هم اکنون 20 درصد پیشرفت فیزیکی و ظرفیت 600 تن زباله سوزی دارد.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت اسمی کارخانه کود آلی 500 تن است اما در حال حاضر روزانه کمتر از 200 تن در آن زباله سوزی می شود، بیان کرد: افزایش ظرفیت کود آلی هدف بلند مدت است و قرار است که در کمتر از دو سال آن را اورهال کرده و ظرفیت آن را تا 500 تن افزایش دهیم.

احمدی افزود: تصفیه خانه شیرآبه پروژه ای است که در دستور کار شهرداری رشت قرار دارد و امیدواریم ظرف دو سال سرمایه لازم جهت اجرای پروژه به دست آید و توسط زباله سوز کود آلی این مورد نیز انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت فیزیکی 20 درصدی پروژه احداث کارخانه زباله سوز رشت

پیشرفت فیزیکی 20 درصدی پروژه احداث کارخانه زباله سوز رشت