مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 06:002020-12-28فرهنگي

حواشی و متن داوری یک رقابت سینمایی


حسام اسلامی از تجربه داوری یک جشنواره آنلاین سینمایی و وضعیت کیفی و فنی فیلم های این دوره از جشنواره حقیقت سخن گفت و تاکید کرد که تلاش شده بود همه جزییات این رویداد آن را به یک جشنواره واقعی (فیزیکی) نزدیک کند.

- حسام اسلامی از تجربه داوری یک جشنواره آنلاین سینمایی و وضعیت کیفی و فنی فیلم های این دوره از جشنواره حقیقت سخن گفت و تاکید کرد که تلاش شده بود همه جزییات این رویداد آن را به یک جشنواره واقعی (فیزیکی) نزدیک کند.

این مستندساز که یکی از داوران بخش مسابقه ملی جشنواره چهاردهم سینماحقیقت بود، در گفت وگویی با ایسنا در پاسخ به چگونگی داوری فیلم ها در این جشنواره آنلاین توضیح داد: وقتی از یک جشنواره سینمایی حرف می زنیم، طبیعی است که بخواهیم فیلم ها را روی پرده ببینیم و داوری کنیم، یعنی در جایی که فیلمساز اثر خود را متناسب با آن تصویربرداری، نور پردازی و صدابرداری کرده است، اما به خاطر شرایط کرونا مشخص بود که جمع شدن داورها از صبح تا غروب و فیلم دیدن جمعی روی پرده میسر نیست.

بنابراین تصمیم گرفتیم فیلم ها را به طور شخصی ببینیم.

او افزود: البته امکان دیدن فیلم روی پرده هم برای دوستان وجود داشت ولی برای برخی از آن ها حضور در یک جمع برای چند ساعت و حفظ سلامتی در این شرایط پرریسک بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حواشی و متن داوری یک رقابت سینمایی

حواشی و متن داوری یک رقابت سینمایی