مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 06:002020-12-28بين الملل

کمپین همبستگی با رهبر محبوس مخالفان بحرین


سیاستمداران و فعالان بحرین و حوزه خلیج فارس کمپین گسترده ای برای اعلام همبستگی با رهبر محبوس مخالفان رژیم بحرین راه اندازی کردند.

- سیاستمداران و فعالان بحرین و حوزه خلیج فارس کمپین گسترده ای برای اعلام همبستگی با رهبر محبوس مخالفان رژیم بحرین راه اندازی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ششمین سالروز بازداشت شیخ علی سلمان، دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین که به دستور مقامات این کشور در میان سرکوب احزاب و نهادهای جامعه مدنی منحل شد، فعالان کمپین همبستگی را با وی در توییتر با هشتگ #آزادی شیخ سلمان راه اندازی کردند.

با این هشتگ تصاویر شیخ سلمان و توییت های وی درباره مواضع ملی و مطالبه اصلاحات سیاسی او در بحرین نیز منتشر شد و فعالان از جامعه بین الملل خواستند موضع قاطعی در برابر رژیم حمد بن عیسی آل خلیفه، پادشاه بحرین برای آزادی شیخ سلمان و سایر زندانیان عقیده بگیرد.

آنها تاکید کردند، شیخ سلمان شخصیتی ملی و به لحاظ سیاسی، دینی و اجتماعی وفادار است.

27 دسامبر 2015 برای این بازداشتی عقیده محکوم به حبس ابد احضاریه آمد که مطابق آن باید برای بازجویی در اداره تحقیقات حاضر شود و پس از آن بازداشت شد.

مقامات بحرین اتهاماتی از قبیل تحریک علیه نظام حاکم و جاسوسی با قطر علیه منافع کشور به شیخ سلمان وارد کردند اما او در جلسات محاکمه همه این اتهامات ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمپین همبستگی با رهبر محبوس مخالفان بحرین

کمپین همبستگی با رهبر محبوس مخالفان بحرین