مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 06:052020-12-28حوادث

چهارخانوار نیازمند اسکان اضطراری هستند


سرپرست مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری از رانش زمین در روستای افسرآباد شهرستان اردل خبر داد و گفت: چهارخانوار نیازمند اسکان اضطراری هستند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری سرپرست مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری از رانش زمین در روستای افسرآباد شهرستان اردل خبر داد و گفت: چهارخانوار نیازمند اسکان اضطراری هستند.

خسرو کیانی از رانش زمین در روستای افسرآباد از توابع شهرستان اردل در چهارمحال و بختیاری خبر داد و اظهار کرد: خوشبختانه رانش زمین خسارت مالی و جانی در پی نداشت.

سرپرست دفتر مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه رانش زمین از سال 1392 در شهرک مسکونی افسرآباد وجود داشته است، بیان کرد: اقداماتی برای جلوگیری از رانش زمین و آسیب به منازل انجام شده اما مثمر ثمر نبوده است.

وی با بیان اینکه تنها 18 پلاک مسکونی در شهرک مسکونی افسرآباد در شهرستان اردل در معرض خطر قرار دارند، گفت: از این تعداد چهار خانوار در این پلاک ها ساخت و ساز انجام دادند و دو خانه نیز در محل سفت کاری هستند، بنابراین اسکان اضطراری این چهار خانوار در دستور کار قرار گرفت.

کیانی ادامه داد: این خانوارها برای جابجایی منزل مسکونی مقاومت می کردند، بنیاد مسکن تسهیلات، زمین در اختیار این خانوارها قرارمی دهد و اجاره بهای این خانوارها را برای جابجایی به مکان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارخانوار نیازمند اسکان اضطراری هستند

چهارخانوار نیازمند اسکان اضطراری هستند