مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 06:052020-12-28فرهنگي

جشنواره فرهنگی هنری سردار دل ها در آشتیان برگزاری می شود


سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آشتیان از برگزاری اولین جشنواره فرهنگی هنری سردار دل ها در این شهرستان خبر داد.

- آشتیان- سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آشتیان از برگزاری اولین جشنواره فرهنگی هنری سردار دل ها در این شهرستان خبر داد.

حسین عسگری در گفتگو با خبرگار مهر اظهار کرد: به مناسبت بزرگداشت سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی اولین جشنواره فرهنگی هنری سردار دل ها به میزبانی شهرستان آشتیان برگزار می شود.

وی افزود: این جشنواره با هدف تجلیل و تکریم از مقام شامخ شهید قاسم سلیمانی و شهدای 13 دیماه 98، اشاعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، توجه به فعالیت هنرمندان متعهد و ترویج معنویت و فرهنگ مقاومت و تقویت و استمرار حرکت های منطبق با اهداف والای انقلاب برگزار می شود.

رییس اداره ارشاد شهرستان آشتیان گفت: این جشنواره در قالب های شعر، داستان، کلیپ، قطعه ادبی، خوشنویسی، نقاشی، مقاله، دلنوشته و نامه به سردار سلیمانی برگزار می شود که مهلت ارسال این آثار هم تا تاریخ 20 دیماه 99 است.

عسگری خاطرنشان کرد: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را به صورت حضوری به اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان آشتیان و یا از طریق فضای مجازی به شماره تلفن های 09196212397 و 09186936067 ارسال نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره فرهنگی هنری سردار دل ها در آشتیان برگزاری می شود

جشنواره فرهنگی هنری سردار دل ها در آشتیان برگزاری می شود