مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 06:252020-12-28سياسي

«بانوی بهشت» دستپخت تازه شیعه انگلیسی و صهیونیست ها+واکنش های توییتری


شیعه انگلیسی با تولید فیلم «بانوی بهشت» با همکاری امریکایی ها در مورد واقعه کوچه بنی هاشم و تطبیق آن با اتفاقات حال حاضر، با دست گذاشتن روی اختلافات سعی در برافروختن آتش تفرقه و ایجاد انشقاق بین مسلمانان به نفع صهیونیست ها دارد.

- در گزارشی به ساخت فیلم تفرقه برانگیز بانوی بهشت توسط فرقه لندن نشین شیعه انگلیسی پرداخته است که بخش هایی از آن در ادامه می آید.

در روزگاری که ایجاد و حفظ اتحاد و اتفاق بین جبهه مسلمانان به عنوان ضروری ترین الزامات حال حاضر به نفع اسلام و مسلمین مورد تأکید و تأیید علمای برجسته اهل عامه و امامیه است، فرقه لندن نشین شیعه انگلیسی با تهیه و تولید فیلمی به اسم بانوی بهشت با همکاری امریکایی ها در مورد واقعه کوچه بنی هاشم و تطبیق آن با اتفاقات حال حاضر، با دست گذاشتن روی برخی اختلافات سعی در برافروختن آتش تفرقه و ایجاد انشقاق بین مسلمانان به نفع صهیونیست ها دارند.

بانوی بهشت هالیوودی چند وقت پیش شبکه ماهواره ای فدک متعلق به یاسر الحبیب که دفتر اصلی اش در لندن و تحت حمایت کامل دولت انگلیس است، برای جمع آوری کمک های مالی جهت تهیه و تولید یک فیلم سینمایی با نام عربی سیده الجنه و فارسی بانوی بهشت در رابطه با اتفاقات کوچه بنی هاشم که منجر به شهادت حضرت صدیقه طاهره (س) شد، فراخوانی را اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بانوی بهشت» دستپخت تازه شیعه انگلیسی و صهیونیست ها+واکنش های توییتری

«بانوی بهشت» دستپخت تازه شیعه انگلیسی و صهیونیست ها+واکنش های توییتری