مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 06:402020-12-28فرهنگي

اولین جشنواره فرهنگی هنری فرفره برگزار می شود


سیدغلامرضا کاظمی دینان از پیشکسوتان حوزه ارتباطات و روابط عمومی از برگزاری اولین جشنواره فرهنگی هنری فرفره با موضوع کودکان و دوران کرونا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازرا در قالب فعالیت های ادبی و هنری به رقابت بگذاریم.

این مدرس دانشگاه در ادامه گفت: به همین خاطر از تمام هنرمندان، اولیای تربیتی، مربیان، پژوهشگران و همچنین تمامی خانواده ها، کودکان و نوجوانان بالای سه سال در هر سطح و حرفه ای دعوت می شود تا در این جشنواره شرکت کنند.

جشنواره فرهنگی هنری فرفره در دو بخش هنری: 1-عکاسی، 2-نقاشی و ادبی: 1-شعر، 2-داستان کوتاه برگزار خواهد شد و داوری این دوره جشنواره را فریدون عموزاده خلیلی، معصومه یزدانی، علی خانجانی، علیرضا کریمی صارمی، زهرا موسوی و هدی حدادی بر عهده دارند.

کاظمی دینان گفت: همچنین داوری و اهدای جوایز به برگزیدگان این دوره پس از انتخاب هیئت داوران بر اساس رده بندی سنی مندرج در فراخوان صورت خواهد گرفت که شامل تندیس، لوح سپاس و جوایز نقدی خواهد بود.

سید غلامرضا کاظمی دینان(مشاور دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو)، محمود ترابیان(مدرس علوم ارتباطات)، محسن حموله(مدیرکل سرگرمی های سازنده و بازی های رایانه ای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان) و بهنام تقی پور(مدیر مسئول ماهنامه قلک) اعضای شورای سیاست گذاری اولین جشنواره فرهنگی هنری فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین جشنواره فرهنگی هنری فرفره برگزار می شود

اولین جشنواره فرهنگی هنری فرفره برگزار می شود