مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 07:152020-12-28اقتصادي

48 واحد مسکن مهر خرمشهر در دهه فجر تحویل داده می شود


در جلسه شورای مسکن خرمشهر درباره رفع مشکلات 48 واحد مسکن مهر سایت 42 هکتاری خرمشهر برای افتتاح و تحویل به متقاضیان در دهه فجر امسال برنامه ریزی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرماندار خرمشهر شامگاه یکشنبه در جلسه رفع مسائل و مشکلات مسکن مهر خرمشهر، اظهار کرد: قرار است با هم افزایی و همکاری تمام نهادهای خدمات رسان و اتحادیه مسکن مهر خرمشهر، مشکلات 48 واحد مسکن مهر که پیشرفت بالای 90 درصد دارند، رفع و در دهه فجر امسال افتتاح می شوند.

محمد حیدری به برشماری اقدامات انجام شده برای بهره برداری از این واحدهای مسکونی پرداخت و گفت: طبق توافق انجام شده قرار است زیرساخت های مسکن مهر از جمله زیرسازی، آسفالت خیابان ها و جدول کشی توسط اداره راه و شهرسازی انجام شود که مناقصه آن برگزار و پیمانکار انتخاب شده و پیمانکار باید ظرف 10 تا 15 روز آینده شروع به کار کند.

وی افزود: همچنین مقرر شد اداره آب و فاضلاب در رابطه با فاضلاب مسکن مهر، 6 حوضچه را احداث و فاضلاب ها را به سمت منهول ها هدایت کند که این کار، کار سختی نیست و ظرف دو تا سه روز انجام می شود.

حیدری ادامه داد: اداره برق وعده نصب کنتورها را داد و شهرداری نیز قول داد که پایان کار موقت صادر کند که با این پایان موقت بانک بتواند پرداخت وام ها را برای مردم قسط بندی و سند صادر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

48 واحد مسکن مهر خرمشهر در دهه فجر تحویل داده می شود

48 واحد مسکن مهر خرمشهر در دهه فجر تحویل داده می شود