مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 07:152020-12-28اقتصادي

حساب های مالی تعاونی های مسکن مهر خرمشهر شفاف است


مدیرعامل اتحادیه مسکن مهر خرمشهر گفت: حساب های مالی تعاونی های مسکن مهر خرمشهر شفاف و قابل ارائه به هر نهاد تعیین شده است و بر اساس نظر تیم بازرسی تخلفی از تعاونی ها محرز نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرشید زارع شامگاه یکشنبه در جلسه رفع مسائل و مشکلات مسکن مهر خرمشهر، اظهار کرد: بنا بر نظر داوری تیم بازرسی، تعاونی های مسکن مهر خرمشهر به تمام وظایف خود عمل کرده و هیچ تخلفی از آنها محرز نشده است و در صورت محرز شدن تخلف باید به مراجع قانونی معرفی شوند.

وی به تشریح موارد قید شده در نتیجه بررسی تیم بازرسی اداره کل تعاون پرداخت و گفت: در خصوص تشکیل ندادن مجمع، مشکلی تنها محدود به خرمشهر نمی شود و به سامانه کشوری و استانی مربوط و به علت ناهماهنگی میان اداره ثبت و دارایی ایجاد شده است.

زارع ادامه داد: هر بار به اداره ثبت برای به روز کردن مراجعه می شد، کد اقتصادی درخواست می کردند و اداره دارایی هم برای اعطای کد اقتصادی، به روز رسانی می خواهد که این مشکل باید در سطح استان مرتفع شود.

مدیرعامل اتحادیه مسکن مهر خرمشهر در خصوص مبالغ دریافتی از متقاضیان که از دیگر موارد قید شده در نامه داوری بود، توضیح داد: سه میلیون تومان که به عنوان حق مشاوره و دستمزد گرفته شده است، برای هزینه هایی از جمله نصب کابل برق به بلوک، بیمه، هزینه های دارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حساب های مالی تعاونی های مسکن مهر خرمشهر شفاف است

حساب های مالی تعاونی های مسکن مهر خرمشهر شفاف است