مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 07:452020-12-28سياسي

آغاز مجدد طرح پیشگیری از تنبلی چشم در ایلام


مدیرکل بهزیستی ایلام با اشاره به قرار گرفتن استان در وضعیت زرد از آغاز مجدد طرح پیشگیری از تنبلی چشم، خبر داد از عموم خانواده ها برای شرکت در این برنامه به منظور معاینه چشم کودکان سه تا شش ساله دعوت کرد.

- ایسنا/ایلام مدیرکل بهزیستی ایلام با اشاره به قرار گرفتن استان در وضعیت زرد از آغاز مجدد طرح پیشگیری از تنبلی چشم، خبر داد از عموم خانواده ها برای شرکت در این برنامه به منظور معاینه چشم کودکان سه تا شش ساله دعوت کرد.

زهرا همتی در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این خبر، اظهار کرد: طرح پیشگیری از تنبلی چشم همه ساله با هدف پیشگیری از تنبلی چشم اول آبان ماه به صورت ملی در استان های سراسر کشور اجرا می شد که به علت شیوع کرونا تقویم اجرایی آن در سال جاری تغییر کرد و از شهریورماه اجرا شد اما در پی قرار گرفتن استان در وضعیت قرمز این طرح متوقف شد اما با وضعیت زرد کرونایی در استان، پایگاه های سنجش بینایی برای اجرای این برنامه در شهرستان های استان، فعال است.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح در تمامی شهرستان های استان معاینه چشم کودکان تنها از طریق دستگاه غربالگری با حفظ رعایت اصول بهداشتی انجام می شود، گفت: در سال های گذشته عمده غربالگری کودکان از طریق تابلو ای چارت انجام گرفته اما امسال به منظور حفظ سلامت مردم هیچ تماسی بین غربالگر و ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مجدد طرح پیشگیری از تنبلی چشم در ایلام

آغاز مجدد طرح پیشگیری از تنبلی چشم در ایلام