مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 08:052020-12-28سياسي

آغاز فضاسازی محیطی سالگرد قاسم سلیمانی در پایتخت


مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران خبر داد: فضاسازی محیطی شهر تهران به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی از سوی سازمان زیباسازی از شب گذشته آغاز شده و قرار است از همه ظرفیت ها و فضاهای شهری در اختیار این سازمان و مناطق استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برزین ضرغامی از آغاز فضاسازی محیطی به مناسبت نخستین سالگرد شهادت قاسم سلیمانی از 6 دی در شهر تهران خبر داد و افزود: طی توافقی که سازمان زیباسازی با بنیاد شهید داشت بخشی از تبلیغات محیطی با شعار مرد میدان که بنیاد انتخاب کرد آغاز شد و سازمان هم از همان تبعیت کرد.

به گفته او؛ طراحی ها کاملا با بنیاد شهید هماهنگ و سعی شده از طرح های آنها استفاده شود.

به طور کلی تا 12 و 13 دی ماه فضاسازی کاملی هم در حوزه سازه های فرهنگی و هم سازه های تجاری که در سطح شهر است، انجام خواهد شد، درواقع فضاسازی محیطی شامل همه فضاهای شهر است؛ چه آنهایی که در اختیار سازمان زیباسازی است و چه آنها که در اختیار مناطق است.

ضرغامی با بیان اینکه در مناطق 22 گانه شهر تهران هم، از روز گذشته طرح های تبلیغاتی به مناسب شهادت سردار دلها و شهید ابومهدی اجرا شده، توضیح داد: علاوه بر اینها، 2 دیوارنگاری قرار است اجرا شود که کار این دیوارنگاری ها آغاز شده و به زودی به اتمام می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فضاسازی محیطی سالگرد قاسم سلیمانی در پایتخت

آغاز فضاسازی محیطی سالگرد قاسم سلیمانی در پایتخت