مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 08:102020-12-28اقتصادي

هشدار تلگرام پولی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در حالی که تعداد کاربران تلگرام به 500 میلیون نفر نزدیک می شود، پاول دوروف، بنیانگذار این پیام رسان خارجی از پولی شدن بخشی از این اپلیکیشن خبر داده است؛ - مدیرعامل پیام رسان سروش گفت: با پولی شدن امکانات جدید تلگرام هر کاربر پول کمی می پردازد، اما در مجموع ارز هنگفتی از کشور خارج می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در حالی که تعداد کاربران تلگرام به 500 میلیون نفر نزدیک می شود، پاول دوروف، بنیانگذار این پیام رسان خارجی از پولی شدن بخشی از این اپلیکیشن خبر داده است؛ مسئله ای که هنوز ساز و کار مالی آن به صورت رسمی اعلام نشده، اما مشخص است با اجرایی شدن آن ارز زیادی از کشور خارج می شود که باید برای آن فکری کرد.

قرار بود تلگرام از طریق پروژه بلاکچین و ارز دیجیتال گرام درآمدزایی کند، اما در نهایت این پروژه پس از چندین بار تأخیر، متوقف شد، زیرا که اردیبهشت امسال، امریکا پروژه رمز ارز تلگرام را غیرقانونی اعلام کرد و همان موقع دوروف در این باره نوشت: امروز روز غم انگیزی برای ما در تلگرام است.

ما توقف پروژه بلاکچین را اعلام می کنیم.

حالا به نظر می رسد با قطع امید کردن مدیر این پیام رسان خارجی از درآمدزایی با رمز ارز تلگرامی، موضوع پولی شدن این پیام رسان مطرح می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار تلگرام پولی

هشدار تلگرام پولی