مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 08:302020-12-28دانش

دانشجوی زنجانی قهرمان مسابقات کشوری دارت شد


دانشجوی مقطع دکتری دانشگاه زنجان، مقام اول مسابقات دارت آنلاین دانشجویان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور را کسب کرد.

- ایسنا/زنجان دانشجوی مقطع دکتری دانشگاه زنجان، مقام اول مسابقات دارت آنلاین دانشجویان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور را کسب کرد.

رامین ناصری؛ دانشجوی مقطع دکتری رشته مهندسی عمران دانشگاه زنجان، قهرمان مسابقات دارت آنلاین دانشجویان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور شد.

مسابقات دارت آنلاین دانشجویان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور از روز 4 تا 6 دی ماه به مدت سه روز و به میزبانی دانشگاه محقق اردبیلی، با همکاری کمیته دارت استان اردبیل و نیز با رعایت قوانین مصوب فدراسیون جهانی برگزار شد.

گفتنی است این مسابقات برای اولین بار به عنوان مرحله نخست انتخابی تیم ملی دارت دانشجویان وزارت علوم بود که دانشگاه زنجان با دو نفر (لیلا بهرامی و رامین ناصری) در این دوره از مسابقات حاضر شد.

مسابقات دارت آنلاین دانشجویان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور با حضور 50 خانم و 37 آقا از 54 دانشگاه و موسسات آموزش عالی کشور، برای اولین بار و در همه مسابقات با حضور داور برگزار شد.

در پایان مسابقات دارت آنلاین دانشجویان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور در بخش آقایان؛ رامین ناصری از دانشگاه زنجان مقام اول و ابوالف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجوی زنجانی قهرمان مسابقات کشوری دارت شد

دانشجوی زنجانی قهرمان مسابقات کشوری دارت شد