مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 08:402020-12-28سياسي

اجرای بیش از 90 عنوان برنامه در دهه «بصیرت و میثاق» با ولایت در آذربایجان غربی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، سرهنگ تقی نجمی در نشست خبری برنامه های دهه بصیرت و میثاق با ولایت اظهار داشت: دهه بصیرت و میثاق با ولایت با شعار بصیرت فاطمی، ولایتمداری و مقاومت علوی آغاز می شود طی این دهه حدود 90 عنوان برنامه در سطح استان برگزارمی شود که اهم برنامه ها عبارت از برگزاری یادواره های شهدا با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و پویش گسترده رزمایش مومنانه است.

وی بیان کرد: تاکنون سه مرحله رزمایش مومنانه برگزار شده که طی این رزمایش ها 675 هزار بسته کمک معیشتی برای خانواده های نیازمند توزیع شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی عنوان کرد: پویش نذر خون، برگزاری نشست های روشنگری به مناسبت 9 دی در تمام رده های بسیج به صورت ویدئو کنفرانس، برگزاری نمایشگاه های مختلف با رعایت پروتکل های بهداشتی، برگزاری مسابقه وصیت سردار شهید قاسم سلیمانی نیز از دیگر برنامه های این دهه به شمار می رود.

وی خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه های این دهه می توان به برگزاری مراسم عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری مختلف، پخش سرودهای انقلابی متناسب با این دهه در سطح استان، تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان به خصوص مدافعان سلامت اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بیش از 90 عنوان برنامه در دهه «بصیرت و میثاق» با ولایت در آذربایجان غربی

اجرای بیش از 90 عنوان برنامه در دهه «بصیرت و میثاق» با ولایت در آذربایجان غربی