مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 08:502020-12-28سياسي

مقام جانبازان رزشمند و ستودنی است


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان شرقی گفت: صبر و بردباری جانبازان موجب ارتقای شأن و جایگاه آنها در نزد خداوند متعال بوده و برای ملت شریف ایران اسلامی مقامی ارزشمند و ستودنی دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس پورحسن در دیدار با جانبازان قطع نخاعی آسایشگاه فجر تبریز بیان کرد: صبر و بردباری جانبازان موجب ارتقای شأن و جایگاه آنها در نزد خداوند متعال بوده و برای ملت شریف ایران اسلامی مقامی ارزشمند و ستودنی دارند.

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان آذربایجان شرقی گفت: رشادت های رزمندگان، جانبازان و شهدای ما در هشت سال جنگ تحمیلی امنیت امروز ایران اسلامی را رقم زد و برای ما یک تکلیف و وظیفه شرعی است تا با تکریم و خدمت رسانی به این قشر معظم نهایت سعی خود را به کار گیریم تا شاید بتوانیم به آنها ادای دین کنیم.

پورحسن خاطرنشان کرد: ایثارگری ها، رشادت ها و جان فشانی های جانبازان عزیز به عنوان اسطوره های صبر و استقامت، ایثار، شجاعت و دلاوری در دفتر خاطرات این سرزمین ثبت شده و دیدار با خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران مایه افتخار و سربلندی است.

وی گفت: خانواده های جانبازان و ایثارگران میراثی گران بها و الگو برای انقلاب اسلامی به شمار می روند و دیدار با این خانواده ها موجب عزت و پالایش روح انسان می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام جانبازان رزشمند و ستودنی است

مقام جانبازان رزشمند و ستودنی است