مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 09:002020-12-28اقتصادي

تخریب ویلای چند ده میلیارد تومانی در شمیرانات


سرپرست یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی استان تهران گفت: ویلای چند ده میلیارد تومانی واقع در «آهار» از توابع شمیرانات با حکم دادستانی این شهرستان تخریب شد.

- شمیرانات- سرپرست یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی استان تهران گفت: ویلای چند ده میلیاردی واقع در آهار از توابع شمیرانات با حکم دادستانی این شهرستان تخریب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ احمد ناصری پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این بنا با متراژ 700 مترمربع باهدف تغییر کاربری اراضی ملی در منطقه آهار شمیرانات احداث شده بود.

وی از اجرای 93 مورد تبصره یک ماده 55 و آزادسازی 49 هکتار از اراضی ملی خبر داد و گفت: تاکنون در استان تهران 44 فقره اجرای حکم داشته ایم که منجر به آزاد سازی 125 هکتار از زمینهای ملی بوده است.

سرپرست یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی استان تهران اضافه کرد: پرونده قضایی این ساخت و ساز غیرمجاز از سال 94 تشکیل شده و در حال طی روال قانونی بود، تا سرانجام حکم تخریب آن به اجرا درآمد.

ناصری در پایان اضافه کرد: از مردم می خواهیم قبل از اقدام به ساخت وساز یا معامله ملک های کشاورزی و یا اراضی ملی حتماً استعلام های لازم را از مراجع ذیربط دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب ویلای چند ده میلیارد تومانی در شمیرانات

تخریب ویلای چند ده میلیارد تومانی در شمیرانات