مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 09:002020-12-28ورزشي

نحوه واگذاری پرسپولیس و استقلال در دفتر سعید جلیلی بررسی شد


کارگروه ورزش دولت سایه با دعوت جمعی از کارشناسان اقتصادی، صاحب نظران ورزشی و کارشناسانی از شرکت فرابورس، پیشنهاد هایی درباره چرایی و نحوه واگذاری مالکیت باشگاه های ورزشی دولتی، - به ویژه استقلال و پرسپولیس را نقد و بررسی کرد.

سعید جلیلی، عضو شورای عالی امنیت ملی در این نشست گفت: از دهه هشتاد تاکنون مسئله واگذاری باشگاه های ورزشی در کشور مطرح است اما هنوز به نتیجه نرسیده است؛ طبیعی است که نگاه های متفاوتی در این زمینه وجود دارد اما در نهایت کشور باید در این رابطه به تصمیم صحیح برسد و آن تصمیم را به خوبی اجرا کند.

جلیلی، شبیه سازی اجرای الگوهای پیشنهادی در نحوه واگذاری مالکیت پرسپولیس و استقلال را گام اول برای مشورت به حاکمیت برای رسیدن به شرایط مطلوب برشمرد و تصریح کرد: با شبیه سازی مدل های پیشنهادی در چنین جلساتی، می توان به ابعاد آنها پی برد و به تصمیم قاطع رسید.

وی افزود: بررسی مدل ها در چگونگی واگذاری ها به همراه نقاط قوت و ضعف هریک از آنها، قدم اولی است که می تواند پیش روی تصمیم گیران این موضوع قرار گیرد؛ در این بررسی باید به ابعاد مختلف اجرایی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی نیز پرداخته شود.

در ابتدای این نشست غلامحسین حسینی نیا رییس دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران به ارائه مطالبی درباره سابقه واگذاری باشگاه های دول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه واگذاری پرسپولیس و استقلال در دفتر سعید جلیلی بررسی شد

نحوه واگذاری پرسپولیس و استقلال در دفتر سعید جلیلی بررسی شد