مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 09:102020-12-28سياسي

6 گودال مخاطره آمیز شهر بوشهر ساماندهی شود


6 گودال مخاطره آمیز این شهر که نارضایتی شهروندان را به دنبال داشته است هر چه زودتر تعیین وضعیت و ساماندهی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، داریوش پوربهی امروز در نشست علنی شورای شهر بوشهر اظهار داشت: 6 گودال مخاطره آمیز این شهر که نارضایتی شهروندان را به دنبال داشته است هر چه زودتر تعیین وضعیت و ساماندهی شود.

رییس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: این گودال ها در مرکز شهر ،کنار ساختمان امیریه، محله صلح آباد و خیابان امام رضا(ع) به حال خود رها شده و علاوه بر ایجاد چهره نازیبا برای منظر شهری سلامت شهروندان را هم به خطر انداخته است.

وی بیان کرد: این گودال ها شایسته مرکز استان نیست و باید هر چه سریع تر ساماندهی شود تا حادثه ای ناگوار برای شهروندان رخ ندهد.

پوربهی درباره املاک شهرداری بوشهر اظهار کرد: این شهرداری دارای املاکی در این استان و دیگر نقاط کشور است که ضرورت دارد برای صیانت از  آنها یک کارگروه با حضور نمایندگانی از سازمان بازرسی، ثبت و دستگاه قضایی تشکیل شود.

وی افزود: این املاک به عنوان سرمایه شهر باید به صورت کامل در تملک شهرداری قرار گیرد تا درآمد پایدار برای شهرداری وتوسعه شهر ایجاد کند.

پوربهی همچنین با تاکید بر توجه به وضعیت محلات شهر بوشهر گفت: برخی محله‎های جنوبی این شهر فراموش شده اند و در مرکز شهر هم کوی فض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 گودال مخاطره آمیز شهر بوشهر ساماندهی شود

6 گودال مخاطره آمیز شهر بوشهر ساماندهی شود