مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 09:202020-12-28سياسي

مردم با بصیرت تبریز در حماسه 8 دی 88 نشان دادند که اهل عمل هستند


رییس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به حضور مردم تبریز در تمامی صحنه های سیاسی، اجتماعی و .

کشور، اظهار کرد: مردم با بصیرت تبریز با حضور در صحنه های مختلف در طول تاریخ، - ایسنا/آذربایجان شرقی رییس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به حضور مردم تبریز در تمامی صحنه های سیاسی، اجتماعی و .

کشور، اظهار کرد: مردم با بصیرت تبریز با حضور در صحنه های مختلف در طول تاریخ، هم چون حماسه هشتم دی، نشان دادند که تنها حرف نمی زنند بلکه همواره به گفته های خود، عمل می کنند.

عزیز جوان پور در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: تبریز از گذشته تاریخی خود تا دوره معاصر، از دوره مشروطه تا انقلاب اسلامی و فتنه های اخیر، همواره بصیرت، بیداری و پیش گامی خود را در مسائل سیاسی و اجتماعی کشور نشان داده است؛ این پیش گامی، نشان از بصیرت و آگاهی مردم و تشخیص مسائل درست و غلط است.

وی با بیان این که بصیرت در زمان تشخیص فتنه که حق و باطل مخلوط می شود، نقش مهمی دارد، گفت: در روز هشتم دی ماه 88 نیز مردم تبریز ثابت کردند که بیش از سایر مردم کشور از بصیرت برخوردار هستند و در نهایت با پیشتازی و حضور در عرصه ای که برخی افراد به دنبال تضعیف نظام جمهوری اسلامی بودند، تلنگری به موضوع بیداری باقی شهرهای کشور زده و حرکت به سوی حماسه نهم دی را آغاز کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم با بصیرت تبریز در حماسه 8 دی 88 نشان دادند که اهل عمل هستند

مردم با بصیرت تبریز در حماسه 8 دی 88 نشان دادند که اهل عمل هستند