مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 09:402020-12-28سياسي

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی: حماسه 9 دی تجلی عینی دست خداست


قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: بزرگداشت و زنده نگه داشتن ایام الله با ریشه قرآنی و برگرفته از سیره ائمه معصومین صلوات الله علیهم اجمعین می باشد که از همین منظر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، نشست خبری اعلام برنامه های دهه بصیرت و میثاق با ولایت صبح امروز(دوشنبه 8 دیماه 1399) با حضور نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هکماهنگی تبلیغات اسلامی کشور و اصحاب رسانه در دفتر مرکزی این شورا برگزار شد.

نصرت الله لطفی در ابتدا با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) گفت: وقتی سخن از ایام الله می شود سؤال این است که چه تمایزی بین روزها وجود دارد و چرا ایامی به نام ایام الله است و در قرآن و روایات بر تذکر ایام الله تأکید شده است.

این بدان خاطر است که در این روزها انسان به عینه تحلیل دست قدرت الهی و نقش اراده انسان ها در رقم خوردن تقدیر الهی را مشاهده می کند.

وی افزود: مسئله دیگر چرایی، اهمیت و آثار ایام الله است.

آیا این ساخته و پرداخته چندنفر است و فقط مناسبت های انقلاب اسلامی است؟ هرگز؛ بزرگداشت ایام الله ریشه قرآنی دارد که در آیه 5 سوره ابراهیم(ع) ؛ وَلَقَدْ أَرْسَلْنَا مُوسَی بِآیَاتِنَا أَنْ أَخْرِجْ قَوْمَکَ مِنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّورِ وَذَکّ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی: حماسه 9 دی تجلی عینی دست خداست

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی: حماسه 9 دی تجلی عینی دست خداست