مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 09:502020-12-28سياسي

تشریح برنامه های مختلف فرهنگی و هنری دهه بصیرت و میثاق با ولایت در تبریز


معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز گفت: در راستای گرامیداشت دهه بصیرت و میثاق با ولایت برنامه های مختلف فرهنگی و هنری و تولید محتوا و ایجاد پویش های بصیرت افزا در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

- تشریح برنامه های مختلف فرهنگی و هنری دهه " بصیرت و میثاق با ولایت" در تبریز ایسنا/آذربایجان شرقی معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز گفت: در راستای گرامیداشت دهه "بصیرت و میثاق با ولایت" برنامه های مختلف فرهنگی و هنری و تولید محتوا و ایجاد پویش های بصیرت افزا در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام احمد حمیدی با بیان این که دهه بصیرت و میثاق با ولایت شامل مناسبت های پیش رو از جمله نخستین سالگرد شهادت سردار دل ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، سالروز حماسه 9 دی، اربعین شهید دکتر محسن فخری زاده و… نام گذاری شده است، گفت: این دهه، فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان های انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری واست و برنامه های ما نیز با هدف گسترش مکتب مقاومت و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می شود.

وی فضاسازی در سطح شهر و مراکز فرهنگی شهرداری، برگزاری مسابقات کتابخوانی از جمله مسابقه کتابخوانی عقیق سلیمانی، مسابقه طراحی پوستر و تصویرسازی از قاسم تا محسن و مسابقات مختلف فرهنگی و هنری در راستای بصیرت افزایی و پویش کتابخوانی با عن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح برنامه های مختلف فرهنگی و هنری دهه بصیرت و میثاق با ولایت در تبریز

تشریح برنامه های مختلف فرهنگی و هنری دهه بصیرت و میثاق با ولایت در تبریز