مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 09:502020-12-28اقتصادي

گاز کارخانه سیمان قیرو کارزین قطع نشده است


برخلاف گفته های مدیران کارخانه سیمان قیر و کارزین، گاز این مجموعه به دلیل بدهی قطع نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، گفت: در نامه ای که در تاریخ 23 آذر ماه رییس شرکت گاز استان فارس به معاون اقتصادی استاندار زده است میزان بدهی تمامی کارخانه های صنعتی استان فارس از جمله کارخانه سیمان، آورده شده و درخواست شده تا مطالبات این کارخانه ها به شرکت گاز پرداخت شود.

وی در خصوص میزان بدهی این کارخانه به شرکت گاز نیز بیان کرد: بر اساس این نامه میزان بدهی این کارخانه صنعتی به شرکت گاز استان یک میلیارد و 900 میلیون تومان تا تاریخ 30 آبان ماه برآورد شده است و اکنون این میزان بدهی به بیش از دو میلیارد تومان رسیده است.

فرماندار قیر و کارزین در خصوص شایعه تعطیلی این کارخانه نیز بیان کرد: مطرح کردن این موضوع که این کارخانه صنعتی به علت قطع گاز تعطیل شده باشد اصلاً صحیح نیست و تاکنون قطعی گاز در این کارخانه صورت نگرفته است.

ناصر احمدپور رییس اداره گاز قیر و کارزین نیز توسط فرماندار به این گفت و گوی تلفنی اضافه شد و در خصوص تعطیلی این کارخانه گفت: با توجه به مطالبات معوق این کارخانه صنعتی شرکت گاز هنوز مبادرت به قطعی گاز این شرکت نکرده است کما اینکه مطالبات شرکت گاز از این واحد اقتصادی بیش از دو میلیارد تومان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاز کارخانه سیمان قیرو کارزین قطع نشده است

گاز کارخانه سیمان قیرو کارزین قطع نشده است