مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 10:202020-12-28سياسي

کمک مستقیم به کودکان کار آسیب زاست


مدیرکل بهزیستی فارس با اشاره به آثار حمایت های مستقیم مردم به کودکان کار، گفت: حمایت از کودکان کار و خیابانی تشویق کسانی است که از آنها بهره کشی اقتصادی می کنند.

- ایسنا/فارس مدیرکل بهزیستی فارس با اشاره به آثار حمایت های مستقیم مردم به کودکان کار، گفت: حمایت از کودکان کار و خیابانی تشویق کسانی است که از آنها بهره کشی اقتصادی می کنند.

محندصادق کشفی نژاد دوشنبه 8 دی در جمع خبرنگاران، خواستار همراهی همه گروه ها و افراد و خصوصا رسانه ها برای بسترسازی سوق دادن کمک های خرد و کلان مردم به کودکان کار و خیابانی، به سمت موسسات و نهادهای متولی این امور شد.

وی گفت: با آموزش و فرهنگ سازی از طریق رسانه های جمعی به منظور سوق دادن کمک های مردمی به موسسات مرتبط به جای پرداخت مستقیم به کودکان خیابانی و تعیین تکلیف کودکان مهاجر غیر قانونی و الزام به رعایت قوانین دولت جمهوری اسلامی ایران توسط مهاجرین قانونی و دارای کارت اقامت و همچنین تامین نیروی متخصص و اعتبارات لازم به منظور ساماندهی و اشتغال خانواده کودکان کار و خیابانی می توان هر چه بیشتر به این چالش بزرگ سراسری رسیدگی کرد.

مدیرکل بهزیستی استان فارس افزود: کمک مستقیم مالی یا خرید کالا اعم از خوراکی یا دیگر اقلام برای کودکان کار یا خیابانی، در حقیقت کمک به حضور هر چه بیشتر آنها در خیاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک مستقیم به کودکان کار آسیب زاست

کمک مستقیم به کودکان کار آسیب زاست