مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 10:252020-12-28حوادث

کشف بیش از 254 کیلوگرم انواع مواد مخدر و 16 میلیارد ریال کالای قاچاق در دلیجان


فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان از کشف 254 کیلوگرم انواع مواد مخدر و 16 میلیارد ریال کالای قاچاق در عملیات های یک ماه گذشته پلیس در این شهرستان خبر داد.

- مجتبی جمالی در گفت و گو با خبرنگار فارس در اراک با بیان این که یکی از مطالبات و انتظارات به حق مردم و همچنین یکی از اولویت های اصلی ماموریت های پلیس، کشف سرقت ها و دستگیری سارقان است، اظهار داشت: با سعی و کوشش کارکنان این فرماندهی و همکاری بسیار خوب شهروندان، پلیس شهرستان طرح های اثربخشی در برخورد با سارقان در سطح شهرستان عملیاتی کرده است.

وی افزود: در یک ماه گذشته، 25 نفر سارق دستگیر شدند که افزایش 90 درصدی این دستگیری ها را نسبت به مدت مشابه سال گذشته به همراه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان به دستگیری 89 نفر در خصوص با جرائم مواد مخدر در عملیات های یک ماهه گذشته پلیس این شهرستان اشاره و بیان داشت: طی این بازه زمانی مقدار 254 کیلو و 124 گرم انواع مواد مخدر در شهرستان کشف شد.

جمالی در ادامه با بیان کشف 16 میلیارد و 680 میلیون ریال کالای قاچاق طی یک ماه گذشته در شهرستان دلیجان بیان داشت : این میزان کشفیات 64 درصد افزایش را نسبت به مدت مشابه سال گذشته به همراه دارد.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود به پلمپ تعداد 11 واحد صنفی به علت تخلفات صنفی نیز اشاره و بیان داشت : در این طرح های نظار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 254 کیلوگرم انواع مواد مخدر و 16 میلیارد ریال کالای قاچاق در دلیجان

کشف بیش از 254 کیلوگرم انواع مواد مخدر و 16 میلیارد ریال کالای قاچاق در دلیجان