مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 10:352020-12-28پزشكي

کاهش 32 درصدی مرگ ناشی از کرونا/ بستری ها 50 درصد کمتر شد


معاون دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به کاهش 32 درصدی مرگ ناشی از کرونا در پایان آذرماه نسبت به ماه قبل از آن در استان، گفت: بستری های مشکوک کرونا نیز 50 درصد کمتر شده است.

- خرم آباد - معاون دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به کاهش 32 درصدی مرگ ناشی از کرونا در پایان آذرماه نسبت به ماه قبل از آن در استان، گفت: بستری های مشکوک کرونا نیز 50 درصد کاهش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر پایان آذرماه نسبت به ماه قبل از آن در شرایطی به وقوع پیوسته که پیش بینی های مورد نظر پس از شروع طرح محله محور کاهش 10 درصدی بوده است.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی لرستان، عنوان کرد: خوشبختانه طرح مدیریت محله محور کرونا خیلی سریع تر از آنچه پیش بینی می شد تأثیرات خود را نشان داد.

کوشکی همچنین میزان کاهش ابتلاء به کرونا و موارد بستری مشکوک را در این مدت به ترتیب 62 و 50 درصد عنوان کرد که نسبت به پیش بینی های قبلی 20 درصد بهتر بوده است.

وی در ادامه آخرین آمار مربوط به برنامه های طرح مدیریت محله محور بنام طرح شهید قاسم سلیمانی را تشریح کرد و اظهار کرد: از زمان شروع طرح تا کنون 34 هزار و 161 فرد دارای بیماری زمینه ای در منازل شناسایی و تحت قرنطینه معکوس قرار گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 32 درصدی مرگ ناشی از کرونا/ بستری ها 50 درصد کمتر شد

کاهش 32 درصدی مرگ ناشی از کرونا/ بستری ها 50 درصد کمتر شد