مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 10:552020-12-28ورزشي

قول رییس فدراسیون بسکتبال برای همکاری با تیم ملی ناشنوایان


رامین طباطبایی رییس فدراسیون بسکتبال امروز با حضور در اردوی تیم ملی بسکتبال ناشنوایان ضمن بازدید از اردو، قول هر گونه همکاری به بسکتبالیست های ناشنوا داد.

- رامین طباطبایی رییس فدراسیون بسکتبال امروز با حضور در اردوی تیم ملی بسکتبال ناشنوایان ضمن بازدید از اردو، قول هر گونه همکاری به بسکتبالیست های ناشنوا داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رامین طباطبایی رییس فدراسیون بسکتبال صبح امروز به همراه مهران تیشه گران رییس فدراسیون ناشنوایان و پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون ناشنوایان در اولین اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال ناشنوایان حضور یافت.

رییس فدراسیون بسکتبال با حضور در سالن چندمنظوره فدراسیون از اولین اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال ناشنوایان که برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک برزیل آماده می شوند، بازدید کرد و با کادر فنی و مربیان دیدار و گفتگو نمود.

در این بازدید طباطبایی ضمن آرزوی موفقیت تیم ملی بسکتبال در مسابقات آتی، قول مساعد و همکاری همه جانبه فدراسیون بسکتبال با بسکتبالیست های ناشنوا را داد.

اولین اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال ناشنوایان جهت حضور در مسابقات انتخابی المپیک برزیل، از 4 دی در تهران آغاز و تا 12 دیماه ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قول رییس فدراسیون بسکتبال برای همکاری با تیم ملی ناشنوایان

قول رییس فدراسیون بسکتبال برای همکاری با تیم ملی ناشنوایان