مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 11:502020-12-28فرهنگي

دشمن رغبت به ساخت آثار دفاع مقدسی را کمرنگ کرد/ همه کوتاهی کردند


جواد شمقدری درباره اینکه چرا درباره قهرمانان ملی کمتر کار شده است بیان کرد که در این سال ها همه از هنرمند و سینماگر تا نهادهای مسئول کم کاری کرده اند.

- جواد شمقدری در گفتگو با خبرنگار مهر درباره جای خالی قهرمانان ملی در سریال های تلویزیونی و ضرورت پرداخت به شخصیت های آنها بیان کرد: یکی از رسالت های هنرمندان و سینماگرانی که در این مرز و بوم زندگی می کنند این است که قهرمانان ملی و تاریخی را به عنوان الگو برای نسل های امروز و آیندگان معرفی کنند و زندگی ها، قهرمانی ها و فداکاری های آنها را به تصویر بکشند.

وی ادامه داد: ما پس از انقلاب هر ساله و هر لحظه با توطئه های دشمنان رو به رو بوده ایم و باید نسبت به قهرمانان و اسوه هایی که امنیت و عزت و اقتدار ملی را تصویر کشیدند کار کنیم؛ کسانی که حتی عمر و حیات خود را در این راستا وقف کردند.

باید بتوانیم زندگی و راه و رسم آنها را در قالب فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی به تصویر بکشیم.

شمقدری درباره دلیل کم کاری در ساخت سریال ها در حوزه قهرمانان ملی اظهار کرد: دشمنی که در عرصه های مختلف به ملت ایران حمله کرده است از عرصه های نظامی و جنگ سخت تا عرصه های رسانه ای و جنگ اقتصادی، این سال ها توانسته است در حوزه های نرم افزای هم فضاسازی کند و رغبت برای تولیدات در این زمینه را کمرنگ کند تا به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن رغبت به ساخت آثار دفاع مقدسی را کمرنگ کرد/ همه کوتاهی کردند

دشمن رغبت به ساخت آثار دفاع مقدسی را کمرنگ کرد/ همه کوتاهی کردند