مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 11:552020-12-28بين الملل

دست رد اندونزی به پیشنهاد دو میلیارد دلاری آمریکا برای سازش با تل آویو


یک مقام اندونزیایی از فشارهای رژیم صهیونیستی و پیشنهاد دو میلیارد دلاری آمریکا برای عادی سازی روابط جاکارتا با رژیم صهیونیستی پرده برداشت و گفت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، فضلی زون رییس کمیسیون همکاری بین المللی پارلمانی در پارلمان اندونزی و رییس انجمن نمایندگان حامی قدس در این کشور گفت، رژیم صهیونیستی فشار زیادی بر جاکارتا برای عادی سازی روابط با این رژیم وارد کرده است.

بر اساس گزارش خبرگزاری فلسطینی شهاب ، زون در سمیناری که انجمن نمایندگان حامی قدس برگزار کرده بود، تصریح کرد، آمریکا پیشنهاد دو میلیارد دلاری برای بهبود وضعیت اقتصادی اندونزی در مقابل عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی ارائه کرده است.

 زون در این سمینار که با عنوان چرا اندونزی روابط خود را با اسراییل عادی سازی نمی کند ، گفت، وضعیت مسأله فلسطین به دلیل جانبداری کوکورانه آمریکا از اسراییل و نادیده گرفتن حقوق ملت فلسطین بدتر شده و دولت دونالد ترامپ بر کشورهای عربی و اسلامی برای عادی سازی روابط با رژیم اسراییل اعمال فشار می کند.

وی تأکید کرد، رییس جمهور اندونزی، وزیر خارجه و پارلمان این کشور صراحتا عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را رد کرده اند و محال است که جاکارتا روابط خود را با تل آویو عادی سازی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست رد اندونزی به پیشنهاد دو میلیارد دلاری آمریکا برای سازش با تل آویو

دست رد اندونزی به پیشنهاد دو میلیارد دلاری آمریکا برای سازش با تل آویو