دعوای بیمه دانا و آسیا و مصائب غرفه داران کنزالمال یک سال پس از آتش سوزیبا وجود گذشت یک سال از آتش سوزی مجتمع تجاری کنزالمال در خرمشهر برخی از غرفه داران می گویند خسارت آتش سوزی به آن ها پرداخت نشده اما سازمان منطقه آزاد اروند می گوید: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرمشهر، حدود یک سال از آتش سوزی مجتمع تجاری کنزالمال در شهرستان خرمشهر می گذرد که در این آتش سوزی از مجموع 220 غرفه 77 غرفه و سه سوله انبار به طور کامل طعمه حریق شدند و از 77 غرفه که دچار آتش سوزی شده بودند تعداد 30 غرفه بیمه آتش سوزی نداشتند. تمام غرفه داران در این مجمتع تجاری مستاجر هستند و بر اساس قرار دادی که با سازمان منطقه آزاد دارند ماهیانه مبلغی را به عنوان کرایه غرفه خود به شرکت توسعه و سرمایه گذاری منطقه آزاد اروند پرداخت می کنند. اکنون پس از گذشت یک سال از حادثه آتش سوزی کنزالمال، برخی از غرفه داران می گویند تا کنون یک ریال از هزینه کالاهایی که در انبارها دچار آتش سوزی شدند به غرفه داران پرداخت نشده و بازسازی غرفه ها نیز نیمه کاره رها شده است. بیمه دانا هیچ گونه پرداختی به ما نداشته است یکی از غرفه داران مجتمع تجاری کنزالمال در این رابطه در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر، می گوید: مقصر حادثه آتش سوزی، کسبه نبودن بلکه به دلیل اهمال کاری مالک و عدم ایمن سازی لازم بازار مجتمع تجاری در آتش سوخت این درحالی است که در سال های گذشته برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |