مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 12:052020-12-28سياسي

راه برون رفت از مشکلات بصیرت افزایی و وحدت مردم و مسئولان است


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه بصیرت افزایی و حفظ اتحاد بین مردم و مسئولان راه برون از مشکلات همه جانبه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی ظهر دوشنبه در همایش تجلی بصیرت در آیینه پژوهش که در مصلای امام خمینی (ره) ارومیه برگزار شد، با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س)، اظهار کرد: اگر امت دارای بصیرت نباشند امام جامعه حتی امیرالمؤمنین هم باشد تنها خواهد ماند و این را در شکوه های امام علی (ع) در نهج البلاغه به عیان می بینیم و رهبر انقلاب در دیدار با ستاد بزرگداشت سردار سلمیانی به مسئله مهمی تاکید کردند و آن این بود که مردم با هم وحدت دارند و مسئولین باید مراقب باشند این وحدت را به هم نزنند.

وی با اشاره به اهمیت بصیرت گفت: از صدر تا ذیل نظام اسلامی همه باید دارای بصیرت باشند و امام علی (ع) در نهج البلاغه به این نکته اشاره می کنند و می فرمایند؛ اگر همه دنیا به عنوان دشمن در یک صف و من هم در صف دیگر باشم ترسی ندارم چرا که من با بصیرت خود می دانم که دشمن ضالّ و گمراه و بنده در مسیر هدایت هستم، و در نظام دینی و اسلامی بصیرت لازمه رهبری یک جامعه است.

پژوهش در دین از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است حجت الاسلام قریشی با بیان اینکه پژوهش در دین از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است اضافه کرد: در روایات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه برون رفت از مشکلات بصیرت افزایی و وحدت مردم و مسئولان است

راه برون رفت از مشکلات بصیرت افزایی و وحدت مردم و مسئولان است