مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 12:052020-12-28حوادث

کاهش 65 درصدی جرایم خشن در مازندران


جانشین انتظامی مازندران از کاهش 65 درصدی جرایم خشن در استان خبر داد و گفت: امنیت و آسایش عمومی خط قرمز پلیس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ سید موسی حسینی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی چالوس با اشاره به کاهش 65 درصدی جرایم خشن در استان، امنیت و آسایش عمومی را از مهمترین اولویت های مأموریتی پلیس برشمرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، خاطرنشان کرد: کارکنان نیروی انتظامی با ایثار و از خودگذشتگی تمام در دورترین نقاط این مرز و بوم همواره درپی ایجاد امنیت و آرامش برای مردم عزیزمان هستند.

سرهنگ حسینی هرگونه توسعه و پیشرفتی در جامعه را برخورداری از امنیت پایدار در آن جامعه برشمرد و گفت: اگر در جامعه ای امنیت نباشد هیچگاه نخواهد توانست به توسعه در زمینه های آموزشی، فرهنگی و اقتصادی و … دست پیدا کند.

حسینی یکی از اولویت های مهم نیروی انتظامی را برخورد مقتدرانه با جرایم خشن، اراذل و اوباش و مفاسد اقتصادی برشمرد و اظهار داشت: با تشکیل قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش شاهد کاهش 65 درصدی جرایم خشن در سطح استان بوده ایم.

وی با قدردانی از تعامل دستگاه قضایی، اعضای شورای تأمین استان و شهرستان ها و همچنین نهادهای اثر گذار با پلیس در اجرای این مأموریت، مبارزه با قاچاق کالا و ارز را از دیگر اولویت های پلیس برشمرد و بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 65 درصدی جرایم خشن در مازندران

کاهش 65 درصدی جرایم خشن در مازندران