موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - متناسب سازي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - دبيركل حزب الله لبنان - همسان سازي حقوق - حزب الله لبنان - دبيركل حزب الله - شهادت سردار - كاروان ورزش ايران - خارجي هاي فوتبال ايران - بازار تاريخي اراك - طرح هاي اقتصادي - انتخابات فلسطين اشغالي - مبينا فلاح - نوتروني - بازي نفت آبادان و آلومينيوم - هيئت مديره باشگاه پرسپوليس - انتخابات شورها - تنگ كوشك - تخت هاي بيمارستان - مارسل دسايي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 12:152020-12-28اقتصادي

کدام کشور در سال 2035 بر قله اقتصاد جهان می ایستد؟


اتاق بازرگانی تهران در جدیدترین گزارش خود به تحلیل وضعیت اقتصادی کشورهای جهان در افق 15 ساله منتهی به سال 2035 پرداخته و از جابجایی در رتبه نخست اقتصادهای جهان خبر داده است.

- اتاق بازرگانی تهران در جدیدترین گزارش خود به تحلیل وضعیت اقتصادی کشورهای جهان در افق 15 ساله منتهی به سال 2035 پرداخته و از جابجایی در رتبه نخست اقتصادهای جهان خبر داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس براوردهای این اتاق و آمارهای ارائه شده از سوی صندوق توسعه ملی، ایالات متحده آمریکا از سال 2005 تا امروز به عنوان قدرتمندترین اقتصاد جهان فعالیت کرده اما این رتبه را تنها تا سال 2025 حفظ خواهد کرد و پس از آن همانطور که پیش از این نیز براورد می شد این رتبه در اختیار چین قرار خواهد گرفت.

غول اقتصادی شرق آسیا که در طول سال های گذشته حرکت خود به سمت بدل شدن به یک اقتصاد قدرتمند جهانی را آغاز کرده، در سال های اخیر نیز روند رو به رشد خود را ادامه خواهد داد و به این ترتیب از حدود 10 سال دیگر به عنوان بزرگ ترین اقتصاد جهان به کار خود ادامه می دهد.

چین حدود 15 سال قبل، پنجمین اقتصاد بزرگ جهان شناخته می شد اما از سال 2010، به رده دوم اقتصادهای توسعه یافته راه یافته و در سال های آینده در رده نخست قرار خواهد گرفت و آمریکا به رتبه دوم نزول می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام کشور در سال 2035 بر قله اقتصاد جهان می ایستد؟

کدام کشور در سال 2035 بر قله اقتصاد جهان می ایستد؟