مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 12:252020-12-28فرهنگي

هشدار «کیهان» به بهانه مستند «معضل اجتماعی»


فیلم مستند «معضل اجتماعی» (Social Dilemma) به بیان بخشی از واقعیات دنیای مجازی می پردازد؛ موضوعی که در عرصه مستند کمتر به آن پرداخته شده است.

این فیلم به کارگردانی جف آردوسکی، - فیلم مستند معضل اجتماعی (Social Dilemma) به بیان بخشی از واقعیات دنیای مجازی می پردازد؛ موضوعی که در عرصه مستند کمتر به آن پرداخته شده است.

این فیلم به کارگردانی جف آردوسکی، با حضور مدیران و متخصصان رسانه ای از جمله کارکنان گوگل، فیسبوک، توییتر، از استریم نتفلیکس در سال 2020 پخش شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه کیهان با این مقدمه نوشت: مستند معضل اجتماعی به اعتیاد به اینترنت و سوءاستفاده رسانه های مجازی مانند فیسبوک، گوگل و توییتر می پردازد و سعی دارد پرده از سوءاستفاده های سیاسی برخی از این شبکه ها بردارد.

مستند معضل اجتماعی به قدرت بزرگی به نام فضای مجازی اشاره می کند که اگر با اخبار فیک و دروغین کنترل و هدفمند شود تبدیل به یک معضل اجتماعی برای جامعه هدف می شود، مانند ماجرای پیتزا گیت و مخالفان نظریه گالیله در اینترنت که مردم دروغ ها را زودتر باور می کنند و اخبار فیک شش برابر سریع تر از اخبار واقعی اثرگذار خواهد بود و می توان آشوب ها را به وسیله فیک نیوزها کنترل و هدایت کرد! مستند معضل اجتماعی به درستی نقش اخبار دروغین در رسیدن دولت ها و مخالفان به اهدافشان را نشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار «کیهان» به بهانه مستند «معضل اجتماعی»

هشدار «کیهان» به بهانه مستند «معضل اجتماعی»