مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 12:252020-12-28سياسي

ساماندهی گلزار شهدای خراسان شمالی با اعتبار دولتی 15سال طول میکشد


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی گفت: درگیر محدودیت اعتبار برای ساماندهی گلزار شهدای استان هستیم به نحوی که با اعتبارات دولتی این امر 15 سال طول خواهد کشید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید عابس حسینی ظهر امروز در نشست خبری که در بنیاد شهید خراسان شمالی برگزار شد، با انتقاد از وضعیت سهمیه ایثارگران در ادارات دولتی استان، اظهار کرد: سهمیه 25 درصدی استخدام ایثارگران باید در دستگاه های اجرایی رعایت شود اما این اتفاق نمی افتاد و برای تحقق این خواسته مستقیماً به ادارات و مراکز مختلف تولیدی و صنعتی مراجعه می کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی ادامه داد: طی 10 سال گذشته امتیازی برای اختصاص زمین برای مسکن ایثارگران داده نشده بود که خوشبختانه این مهم در سال جاری محقق شد و مقرر شده در فاز نخست طی دوره سه ساله مسکن برای یک هزار و 600 ایثارگر فراهم شود.

وی از محدودیت اعتباری در ساماندهی گلزارهای شهدا در استان خبر داد و افزود: با اعتبارات دولتی تا 15 سال آینده فرآیند ساماندهی 27 درصد گلزار شهدای استان به طول می انجامد درحالی که تلاش می کنیم هزینه های برگزاری یادواره های شهدا طی سال اخیر را به این امر اختصاص دهیم و از نذورات مردمی نیز استفاده کنیم تا این پروژه طی 3 سال آتی به اتمام برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی گلزار شهدای خراسان شمالی با اعتبار دولتی 15سال طول میکشد

ساماندهی گلزار شهدای خراسان شمالی با اعتبار دولتی 15سال طول میکشد