مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 12:452020-12-28سياسي

غلبه بر استکبار نیازمند اقدام اساسی و مکمل های نرم افزاری است


مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: غلبه راهبردی بر استکبار به برنامه و اقدامات اساسی و مکمل های نرم افزاری از جنس فرهنگی، سیاسی، - اجتماعی، اقتصادی، دیپلماسی، علمی و نظامی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی خادمی پیش از ظهر امروز در نشست گرامیداشت دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت که در اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: انتقام سختی از عاملان و آمران شهید سلیمانی و شهید فخری زاده خواهیم گرفت لذا مطالبه انتقام و سیلی سخت امری ممدوح و پسندیده و حتی لازم است، اما نحوه مطالبه گری نیز مهم می باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ادامه داد: تفاوت تعبیر زمان ممکن با زمان مناسب این است که تعبیر زمان ممکن حکایت از رصد فرصت برای اقدام قاطع در اولین زمان ممکن است اما در تعبیر زمان مناسب نوعی تأخیر منفعلانه و بی عملی مشاهده می شود، ضمن این کلمه زمان ممکن است که برای دشمن کابوس می آورد برخلاف تعبیر زمان مناسب که به دشمن علامت بی عملی و آرامش می دهد.

وی با بیان اینکه اما انتقام در سطح راهبردی اخراج آمریکا از منطقه است، ادامه داد: انتقام در سطح کلان عبارت از غلبه نرم افزاری بر هیمنه پوچ استکبار در همه جهان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غلبه بر استکبار نیازمند اقدام اساسی و مکمل های نرم افزاری است

غلبه بر استکبار نیازمند اقدام اساسی و مکمل های نرم افزاری است