مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 12:502020-12-28فرهنگي

تحلیل روانشناختی فیلم درخشش ابدی یک ذهن پاک


انجمن علمی دانشجویی روانشناسی دانشگاه علامه طباطبایی و انجمن علمی دانشجویی مشاوره دانشگاه الزهرا (س)، نشست تحلیل روانشناختی فیلم درخشش ابدی یک ذهن پاک را برگزار می کنند.

- انجمن علمی دانشجویی روانشناسی دانشگاه علامه طباطبایی و انجمن علمی دانشجویی مشاوره دانشگاه الزهرا (س)، نشست تحلیل روانشناختی فیلم درخشش ابدی یک ذهن پاک را برگزار می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجیان ایسنا، درخشش ابدی یک ذهن پاک فیلمی آمریکایی محصول سال 2004 میلادی در ژانر رمانتیک علمی-تخیلی می باشد.

فیلمنامهٔ آن را چارلی کافمن نوشته و میشل گوندری آن را کارگردانی کرده است.

در این فیلم، جیم کری، کیت وینسلت، کیرستن دانست، مارک روفالو، تام ویلکینسون، الیجاه وود، جین آدامز و دیوید کراس نقش آفرینی کرده اند.

فیلم درخشش ابدی یک ذهن پاک، فیلمنامه محکم و پیچیده ای دارد و با توجه به زمینه هایی که داستان در اختیار نویسنده قرار داده است به طور پی در پی سطوح کشمکش خود را تغییر می دهد و روایت فیلم دائماً از ذهن شخصیت اصلی به جهان بیرون جابه جا می شود.

داستان فیلم به این صورت است که دکتر هاوارد سرپرست یک کلینیک است که کار آن پاک کردن آن دسته از خاطرات افراد است که دوست ندارند آن ها را در ذهن خود داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیل روانشناختی فیلم درخشش ابدی یک ذهن پاک

تحلیل روانشناختی فیلم درخشش ابدی یک ذهن پاک