مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 13:052020-12-28سياسي

کمک های مستقیم مردمی به کودکان کار، بستر آسیب های خیلی جدی تر است


مدیرکل بهزیستی فارس از آثار حمایت های مستقیم مردم به کودکان کار خبر داد و گفت: حمایت از کودکان کار و خیابانی تشویق کسانی است که از آنها بهره کشی اقتصادی می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمد صادق کشفی نژاد با حضور در جمع خبرنگاران به اهمیت مسئله حضور کودکان کار و خیابانی در سطح جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: با آموزش و فرهنگ سازی از طریق رسانه های جمعی به منظور سوق دادن کمکهای مردمی به موسسات مرتبط به جای پرداخت مستقیم به کودکان خیابانی و تعیین تکلیف کودکان مهاجر غیر قانونی و الزام به رعایت قوانین دولت جمهوری اسلامی ایران توسط مهاجرین قانونی و دارای کارت اقامت و همچنین تامین نیروی متخصص و اعتبارات لازم به منظور ساماندهی و اشتغال خانواده کودکان کار و خیابانی می توان هر چه بیشتر به این چالش بزرگ سراسری رسیدگی کرد.

وی با اظهار نگرانی از این موضوع گفت: خرید و یا کمک مردم به این کودکان در حقیقت کمک به حضور هر چه بیشتر آنها در خیابان است که می تواند بستر آسیب های خیلی جدی تر باشد.

کشفی نژاد همچنین بازماندن از تحصیل و دیگر نیازهای اساسی از جمله بازی و تفریح کودکان کار و خیابانی را نتیجه دلسوزی های عموم و خرید مردم از آنها دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک های مستقیم مردمی به کودکان کار، بستر آسیب های خیلی جدی تر است

کمک های مستقیم مردمی به کودکان کار، بستر آسیب های خیلی جدی تر است