مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 13:202020-12-28اجتماعي

دوره های آموزشی سفیران طرح کاپ برای کارکنان شهرداری برگزار می شود


مدیرکل برنامه ریزی و آموزش معاونت منابع انسانی شهرداری تهران گفت: خانواده 180 هزار نفری شهرداری تهران با برگزاری دوره های آموزشی سفیران طرح کاپ می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سیدمرتضی میرپور با اشاره به اهمیت طرح کاپ و ضرورت همه گیری و اجرای مطلوب آن در کلان شهر تهران گفت: اینکه برای موفقیت این طرح فقط سازمان مدیریت پسماند یا مجموعه معاونت خدمات شهری فعال باشند، کافی نیست بلکه باید همه کارمندان و کارکنان شهرداری به عنوان سفیران این طرح به میدان بیایند و بتوانند در فرهنگ سازی و اجرای مناسب آن به مجموعه مدیریت شهری کمک کنند.

وی افزود: ما حدود 60 هزار کارمند در شهرداری تهران داریم که اگر به طور میانگین هر خانوار را 3 نفر در نظر بگیریم، چیزی حدود 180 هزار نفر آماده هستند که این طرح را اجرا و معرفی کنند.

مدیرکل برنامه ریزی و آموزش معاونت منابع انسانی شهرداری تهران با بیان اینکه این 180 هزار نفر در صورتی می توانند سفیر اجرای طرح کاپ باشند که آموزش های لازم را ببینند، گفت: طی نشست هایی که با مدیران سازمان مدیریت پسماند داشتیم، مقرر شد این طرح را به کارکنان شهرداری تهران آموزش دهیم؛ اینکه فلسفه این طرح چیست، چگونه باید اجرا شود و کارمندان و کارکنان شهرداری تهران چطور به عنوان سفیران کاپ فعالیت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره های آموزشی سفیران طرح کاپ برای کارکنان شهرداری برگزار می شود

دوره های آموزشی سفیران طرح کاپ برای کارکنان شهرداری برگزار می شود