مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 13:352020-12-28اقتصادي

یک واحد پرورش شترمرغ در سرخه به بهره برداری می رسد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با اشاره به اینکه یک واحد پرورش شترمرغ سرخه در ماه های آینده به بهره برداری می رسد، گفت: 50 نفر در این مجموعه مشغول به کار خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا شریفی نژاد عصر دوشنبه در حاشیه بازدید از یک واحد در حال ساخت پرورش شترمرغ (مولد و پرواری) در منطقه صفاییه شهرستان سرخه اظهار داشت: این واحد پرورش شترمرغ به زودی در ماه های آینده به بهره برداری می رسد که درمجموع 200 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم مشغول به کار خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد 50 نفر به صورت مستقیم در این واحد تولیدی مشغول به کار می شوند، افزود: برای رفع مشکل جاده دسترسی و گازرسانی به واحد پرورش شترمرغ در منطقه صفاییه سرخه با تلاش دستگاه های اجرایی مربوط پیگیری های لازم با تأمین منابع موردنیاز انجام خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان با تأکید بر اینکه نگاه واحدهای تولیدی و صنعتی در حال ساخت استان توسعه ای و صادرات محور و مبتنی بر تحقق شعار سال باشد، خاطرنشان کرد: طرح های اقتصادی ارزنده ای در استان سمنان برای تحقق شعار سال و رونق کسب وکار در حال انجام است و دولت نسبت به تکمیل این طرح ها دغدغه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک واحد پرورش شترمرغ در سرخه به بهره برداری می رسد

یک واحد پرورش شترمرغ در سرخه به بهره برداری می رسد