مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 13:352020-12-28ورزشي

تقابل طلایی پوشان با قعرنشین لیگ در تبریز/ سپاهان اعتراضی به برنامه لیگ ندارد!


تیم فوتبال سپاهان در هفته دهم لیگ برتر باید با ماشین سازی قعرنشین دیدار کند و مربی این تیم در نشست خبری پیش از بازی اعلام کرده که سپاهان به سازمان لیگ اعتماد دارد و اعتراض نمی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، طبق اعلام سازمان لیگ فوتبال و برنامه بازی های هفته دهم تا دوازدهم و بازی های معوقه لیگ تیم فوتبال سپاهان باید در هفته دهم سه شنبه 9 دی ماه در تبریز به مصاف ماشین سازی برود.

گولسیانی و جلال الدین علی محمدی برای دیدار مقابل ماشین سازی مشکلی ندارند و با رفع مصدومیت در اختیار کادر فنی سپاهان قرار گرفته اند؛ رضا دهقانی و روح الله باقری اما دو بازیکن مصدوم دیگر سپاهان همچنان دوران نقاهت خود را سپری می کنند و در دیدار این هفته غایب خواهند بود.

سعاد وفاپیشه قضاوت این دیدار را برعهده دارد و تورج عیوض محمدی، محمدرضا مدیر روستا و حسین سلیمانی وی را در این امر همراهی می کنند؛ حسین زیاری و حامد سیری کمک داوران اضافی هستند و محمدرضا فلاح ناظر داوران این دیدار است.

طلایی پوشان با کسب 4 پیروزی، یک تساوی و 2 باخت و 13 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی قرار دارند؛ ماشین سازی تبریز اما با 2 تساوی و 6 شکست و تنها 2 امتیاز در قعر جدول لیگ برتر قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقابل طلایی پوشان با قعرنشین لیگ در تبریز/ سپاهان اعتراضی به برنامه لیگ ندارد!

تقابل طلایی پوشان با قعرنشین لیگ در تبریز/ سپاهان اعتراضی به برنامه لیگ ندارد!