مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 14:002020-12-28سياسي

زبان هنر می تواند حقایق مناقشه قره باغ را به تصویر بکشد


مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: هنرمندان متعهد با نگاه الهی می توانند با زبان هنر حقایق مناقشه قره باغ را به تصویر کشیده و مانع تحریف عوامل پیروزی در این جنگ شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده در سومین پیش نشست همایش علمی فرهنگی مناقشه قره باغ، زمینه ها، علل و پیامدها با موضوع آزادسازی قره باغ در آیینه هنر مقاومت، در سخنانی با اشاره مناسبت های دی ماه از جمله شهادت حضرت زهرا (س)، دهه بصیرت و ولایت، سالگرد سردار شهید قاسم سلیمانی و نیز اربعین شهید فخری زاده، بر ضرورت گرامیداشت این ایام در راستای ترویج فرهنگ دینی و انقلابی در جامعه تاکید کرد.

وی هنر مقاومت و مقاومت هنری را از عوامل مؤثر در پیدایش انقلاب عنوان کرد و گفت: اساساً کلید واژه مقاومت اگر بخواهد در جامعه مؤثر باشد غیر از راه هنر و هنرورزی راه دیگری ندارد و در حقیقت مقاومت در جوامع کنونی، می خواهد نشان دهد که سرنوشت دولت، امت و ملل مختلف، به هم گره خورده و با ابزار هنر این راه ارتباطی نزدیک تر می شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، اصلی ترین شاخصه حرکت تمدنی را فرامرزی بودن آن معرفی کرد و گفت: تمدن، مرزهای جغرافیایی را برداشته و فراتر از زبان، مکان و ادیان و با آرمانی واحد حرکت کرده و نشان می دهد اگر هدف، آرمان و جهت حرکت واحد باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زبان هنر می تواند حقایق مناقشه قره باغ را به تصویر بکشد

زبان هنر می تواند حقایق مناقشه قره باغ را به تصویر بکشد