مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 14:052020-12-28سياسي

ریشه های فتنه 88 در دهه بصیرت تشریح می شود/ اجرای 700 برنامه در خراسان شمالی


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با تأکید بر لزوم علل و ریشه های فتنه 88 در دهه بصیرت گفت: طی این دهه و همچنین سالگرد شهادت سردار سلیمانی بیش از 700 برنامه در بخش های مختلف برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد حجت الاسلام محمدعلی سالاری ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت دهه بصیرت اظهار کرد: این دهه همزمان با 9 دی ماه در سراسر کشور آغاز می شود که در آن نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی نیز برگزار می شود.

وی با ابراز تأسف نسبت به عدم تشریح اقدام ایران در حمله با پایگاه عین الاسد گفت: پس از جنگ جهانی دوم هیچ کشور پاسخ زورگویی ها و اقدامات تروریستی آمریکا را به صورت مستقیم نداده بود اما ایران به اصلی ترین پایگاه نظامی آنان حمله کرد ولی به اندازه اهمیت این اتفاق، افکار عمومی متوجه اهمیت آن نشدند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با تأکید بر لزوم یادآوری حوادث و تشریح حوادث فتنه 88 برای نسل جوان کشور تصریح کرد: بیش از 700 برنامه در بخش های مختلف طی این 10 روز اجرایی می شود که به صورت محوری نیز هر شهرستان خراسان شمالی در این ایام به محور برنامه ها خواهد بود.

وی از برگزاری مراسم استانی در 9 و 13 دی ماه خبر داد و گفت: این مراسم ها به صورت سراسر استانی، با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و محدودیت حضور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریشه های فتنه 88 در دهه بصیرت تشریح می شود/ اجرای 700 برنامه در خراسان شمالی

ریشه های فتنه 88 در دهه بصیرت تشریح می شود/ اجرای 700 برنامه در خراسان شمالی