مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 14:152020-12-28سياسي

فعالیت 57 حزب در البرز


فرماندار کرج با اشاره به راه اندازی خانه احزاب در این شهرستان گفت: 57 حزب در استان البرز فعال هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غفور قاسم پور عصر دوشنبه در جلسه با اعضای احزاب و گروه های سیاسی شهرستان کرج با تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه مقارن با اولین سالگرد شهادت شهید سردار سلیمانی و گرامیداشت دهه بصیرت و میثاق با ولایت اظهار کرد: تضارب آرا و پویایی جریان های سیاسی از اهداف اصلی احزاب به شمار می رود.

وی افزود: با توجه به ظرفیتی که شهرستان کرج از حیث برخورداری احزاب و گروه های سیاسی دارد نیاز است که خانه احزاب با هدف نشاط سیاسی در شهرستان کرج تشکیل شود.

فرماندار کرج با اشاره به نزدیک فصل انتخابات، نقش فعالیت احزاب را در افزایش سطح مشارکت سیاسی مهم برشمرد و تصریح کرد: حضور حداکثری مردم و مشارکت بالا در انتخابات مهر متقنی بر مشروعیت نظام سیاسی است و احزاب و گروه ها به واسطه تعاملی که با مردم در طیف های مختلف جامعه دارند می توانند بسترساز افزایش سطح مشارکت عمومی در مانورهای سیاسی و ملی باشند.

وی با اشاره به اینکه 57 حزب در سطح استان البرز فعال هستند، خواستار وفاق، همدلی و هم افزایی گروه های سیاسی در جهت تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی شد و افزود: با راه اندازی خانه احزاب در شهرستان کرج مترصد آن هستیم تا شور و نشاط ناشی از فعالیت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 57 حزب در البرز

فعالیت 57 حزب در البرز