مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 15:102020-12-28اقتصادي

اوضاع خنده دار لبنیات


یک شهروند اراکی که از اوضاع نابسامان بازار لبنیات عصبانی است و به قول خودش برای رفع این مشکل هم دستش به جایی نمی رسد، می گوید کار به جایی رسیده که فقط می توانیم به این اوضاع بخندیم! اوضاع قیمت لبنیات این روزها اوضاع خوبی نیست و مردم هر باره برای خرید لبنیات با قیمت های جدیدی مواجه می شوند و این شرایط سوال های زیادی برای مردم اراک ایجاد کرده است.

هرچند افزایش قیمت در اراک مختص این شهر نبوده و در تمامی کشور رخ داده، اما صنوف ارائه دهنده محصولات لبنی ارگانیک نیز به تبعیت از این افزایش قیمت، محصولات لبنی خود را نیز افزایش دادند و این موضوع موجب نگرانی شهروندان شده است.

افزایش محصولات خوراکی از جمله لبنیات می تواند امنیت غذایی را تحت تاثیر قرار دهد و امنیت غذایی موضوعی نیست که بتواند جایگزین داشته باشد، در واقع کاهش مصرف لبنیات ممکن است سلامت مردم را تهدید کند.

قیمت ها ثبات ندارد در این خصوص، محمد یکی از شهروندان اراکی که برای خرید لبنیات به یکی از مغازه های سطح شهر آمده بود به خبرنگار ایسنا گفت: قیمت شیر ثبات مشخصی ندارد در هر منطقه از شهر با یک نرخ عرضه می شود، در این چند روز گذشته بنده شیر هر کیلو 4800 تومانی خریده ام، شیر 6500 تومانی هم خریده ام.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوضاع خنده دار لبنیات

اوضاع خنده دار لبنیات